dilluns, 19 d’abril del 2010

Representació gràfica de les meves aptituds i interessos

APTITUDS
Els resultats que em van sortiren el primer test em van sortir una mica estranys segons els meus gustos e. Com a primeres opcions em van sortir: Artístic i Ciències de la Salut, coses que sabia des de bon principi que no em voldria dedicar.

OFICIS 10
AGROPECUARI 7
MILITAR – SEGURETAT 8
ADMINISTRATIU I OFICINA 9
SERVEIS SOCIALS 10
ENSENYAMENT 10
CIÈNCIES HUMANES I SOCIALS 10
CIÈNCIES DE LA SALUT 9
CIÈNCIES EXPERIMENTALS 11
TECNOLÒGIC 9
ARTÍSTIC 8
FÍSIC – ESPORTIU 11



INTERESSOS
En el segon test, van canviar les coses, ja que jo era la primera que no tenia res clar, em van sortir diferents resultats. Com a primeres opcions em van sortir: Administratiu i Oficina, Econòmic i Empresarials, Ensenyament i Físic/Esportiu.

OFICIS 20
AGROPECUARI 40
MILITAR – SEGURETAT 20
ADMINISTRATIU I OFICINA 100
ECONÒMIC – EMPRESARIAL 100
SERVEIS SOCIALS 80
ENSENYAMENT 100
CIÈNCIES HUMANES I SOCIALS 80
CIÈNCIES DE LA SALUT 40
CIÈNCIES EXPERIMENTALS 60
TECNOLÒGIC 20
ARTÍSTIC 60
FÍSIC – ESPORTIU 100



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada