diumenge, 11 d’abril del 2010

Reflexió sobre les informacions obtingudes

Reflexió personal
Hi ha gent que sempre ha tingut clar el que volia estudiar, però jo sempre he sigut de les que no saben que fer fins al final, quan et veus obligat a escollir una cosa o una altre.
Tot i l'ajuda dels tests, que em van sortir resultats molt estranys, encara estava molt confosa i em vaig dir a mi mateix que com segons el test sortia "Empresarials" jo estudiaria això mateix. Però poc després em vaig donar conte que això no m'agradava, que jo el camí que volia agafar era el de ciències.


Reflexió de la tutora
La meva tutora, Estefania, em va intentar guiar segons els resultats que em van sortir en els tests, i jo tota convençuda em vaig convèncer a mi mateixa de que el que devia fer era empresarials. Poc després, amb parlar un altre cop amb l'Estefania, em vaig donar conte que realment no era això el que desitjava fer, sinó que a mi el que de veritat m'agradava eres les ciències.



Reflexió dels pares
La meva mare no em veia per cap dels resultats que em van sortir en el test, deia que ella sempre m'havia vist de ciències, però si allò era el que volia estudiar doncs que ella no s'oposaria, però li feia molta ràbia que estigues tan indecisa, volia que tingués las coses clares. Suposo que això em va fer pressió en la meva decisió.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada